2 نکته مهم در قراردادنویسی
نوشته شده توسط : redman

از آنجا که انعقاد قرارداد در هر موضوعی مهم است، باید از یک فرد با تجربه و متخصص در جهت تنظیم قراردادها کمک بگیرید. بارها اتفاق افتاده است که یک فردی که تجربه و تخصص این کار رو نداشته، قراردادی را تنظیم نموده و پس از چند روز مشکلات عدیده ای را به دلیل رعایت نکردن نکات مهمی که باید در قراردادها رعایت میشده ایجادکرده است.

به دلیل اینکه تنظیم قرارداد، تخصصی می باشد در اینجا بنده فقط به 2 نکته مهم در تنظیم قرارداد اشاره خواهم کرد. و اگر میلی جهت دریافت کردن اطلاعات بیشتر و مشاوره داشتید می توانید به مقاله وکیل قرارداد مراجعه نمائید.

وکیل قرارداد داود چشمی

2 نکته مهم در تنظیم قراردادها:

1- اگر خواستید یک تعهدی رو تعیین و مدت زمان تعیین بکنید، مدت زمان را به صورت کلی مکتوب نکنید، یعنی زمان را به صورت کوچکتر تنظیم کنید در قراردادها و ضمانت اجرا برای آن تعیین کنید.

به عنوان مثال: اگر میخواهید یک تعهدی را در قبال 2 سال تنظیم کنید. بیاید این 2 سال رو به 4 تا 6 ماه تبدیل کنید تا راحتر بتونید در صورت مشکل، به پرونده خود رسیدگی کنید.

2- وجه التزامی یا خسارتی اگر میخواهید تعیین کنید، وجه التزام رو نه یک قیمت نجومی بگذارید و نه خیلی کم، به دلیل اینکه امکان دارد در صورت بروز مشکل و رجوع شما به محاکم، آن وجه التزام پذیرفته نشود.

 

داود چشمی وکیل متخصص در امور قرارداد ها.شماره تماس 09123439500 - 09120170676





:: برچسب‌ها: وکیل قرارداد , وکیل تنظیم قرارداد , بهترین وکیل قرارداد ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: